Thursday, June 28, 2012

Korterikaaslased

Kõik, kes arvavad, et ma olen oma korterikaasalse lohakuse üle kurtes liialdanud, siis siin on tõestus, et mul on tõsi taga. Jube mis! Kõik, kes mind teavad, siis on see suur samm edasi, et ma püüan lihtsalt silma kinni pigistada (loe: tema toa ust kinni hoida). See haiseb ka vahel väga halvasti. Jubeeeeeeeeeeeeeee :(


Ja siis on meil veel üks korterikaaslane 



Dan tõi ta noortekeskusest rõdule paranema. Nii ta vähemalt ütles. Lapsed pillasid ta kilbi peale maha. Minu arvates võiks ta nüüd tagasi oma keskkonda viia. Las elab õues, kus ta koht on :) Üleeile oli Dan toa uks lahti jäänud ja rõdu ukse ka. Tuli korteri peale chillima. Oi, kuidas ta mind ehmatas! Ma ise arvan, et tal oli vb kõht tühi. Ma ei tea, mis Dan talle täpsemalt toidab või kas piisavalt. Ma loodan, et ikka :)  Ma kahjuks ise ei soovi temaga väga tgeemist teha, sest kilpkonnad ikka ei ole minu teema. Nende pea meenutab mulle ussi, keda ma väga kardan :S

Ahja, üks asi veel. Täna käisin turul. Saagiks 1kg tomateid, 1kg virsikuid ja 2 suvikõrvitsat. Minu toidukaalumise ajaloo põhjal julgen väita, et 1 neist kaalub u 800g. Kokku maksin 80DEN ehk siis umbes-täpselt 1,30€. Kas Eestis ülse mõnigi asi sellise kilohinnaga on? Nägin Delfis, et kirsi kilohind oli vist 6€. APPI!!!




No comments:

Post a Comment