Friday, March 9, 2012

Magde sünnipäeva pidu ja esimene Skopje külastus

Zdravo, zdravo!

Esiteks, täpselt 1 kuu olen juba Makedoonias veetnud. Aeg, palun ära nüüd nii kiirelt ka lenda. Ma ei taha veel tagasi liiga materjaalsesse Eesti ühiskonda. Võibolla üldse enam kunagi ei taha. Hmmm..

Aga nüüd asja juurde ...

Magde sai teisipäeval 18 aastaseks. Big deal! Tema õde otsustas korraldada talle kohalikus baaris Cube üllatuspeo. Vahva mis :P Pidu toimus esmaspäeva õhtul, et saaks siis peale keskööd õnne soovida. Kui ma kohale jõudsin siis oli baar juba rahvast pungil, kaunistused üleval, snäkid laudadel, pitsa ootamas. Mul oli lilled ka Magdale. Alles hiljem, sain teada, miks mind veidi üllatunult vaadata. Nimelt, ei kingita siin sünnipäevaks lilli. Enamasti ainult pulmadeks, valentinipäevaks või siis naistepäevaks. Niisama pole ka meestel kombeks oma naistele lilli viia. Vaesed naised! Seega oli minu kink üsna eriline. Heh :) Hiljem kuulsin Magdelt, et algselt oli ta ema väga üllatunud, et lilli sai ja siis, kui ta ütles, et need on tüdrukult (ma võin ju küll enda kohta tüdruk öelda :P) Eestist, siis oli kohe pilt selge. Emale pidavat need kohe väga-väga meeldima. Vat, kui palju rõõmu ühest pisiasjast! 

Aga peost veel. Õde oli Magdele ka bändi kutsunud.



Ja suur sünnipäevatort oli. Kõik oli viimase peal korraldusega. Kahjuks mina nii kauaks peole ei jäänud, et oleksin ka torti maitsta saanud. See toodi välja peale keskkööd. Pidin järgmisle päeval vara ärkama ja seetõttu otsustasin varem koju minna. Vana inimene, noh :D Kuulsin, et pidu kestis baaris poole 2ni ja edasi mindi veel MultiKulti noortekeskusesse. Magama saadi 6 paiku. Vat see on üks õige sünnipäevapidu. 

Magdel muidugi ei olnud õrna aimugi, et pidu toimub. Saime ta õhtul baari meelitatud valega, et paar sõpra soovivad temaga mõned dringid teha sünnipäeva puhul. Ja oi, kui üllatunud ta oli, kui uksest sisse astus :


Albumist leiate veel pilte :)

Aga, miks ma siis kauaks peole ei jäänud ja järgmisel päeval vara tõusma pidin? Nimelt oli mul teisipäeval võimalus esimest korda Skopjet külastada. Skopjes toimus nädalaajane "Step by step to mentoring of EVS" koolitus. Treeneriteks oli ka kaks CID organisatsiooni töötajat ning nad kutsusid praeguseid EVS vabatahtlikke ja Peace Corp vabatahtlikke võtma osa sessioonist, kus mentoriks õppijatel oleks võimalik siis meie elust siin osa saada ja küsida küsimusi. Koolitusest osavõtjad oli kokku 20 kümnest erinevast riigist. Seega väga vahvalt kirju rahvusvaheline seltskond :) Veetsime nendega aega kuni lõunasöögini. Tore oli! :)


Lisaks oli mul võimalus treeningust pilte teha ja ka osavõtjaid intervjueerida, et CID kodulehele artikkel valmis kribada. Artiklit saate lugeda siit ja pilte saate taas albumist vaadata. 

Artiklist. Nimelt on minu üheks tööülesandeks siin kajastada CID ja MultiKulti noortekeskuse erinevaid tegevusi veebilehel, FB jne. See nädal on näiteks käimas MultiKulti uue hooaja promo nädal ning olen sellega palju tegelenud. Siin on näiteks üks video, mis ma meisterdasin: 



Luban, et teen eraldi postituse oma töö kohta ka siin. Nüüd on juba mida rääkida :P 

Täna käisin ma Peace Corp vabatahtlikega Kumanovo lähedal olevat küla nimega Lipkovo avastamas ja homme sõidan Skopjesse linna lähemalt uurima. Teisipäeval käisin ainult koolitusel ja linna nägemiseks aega polnudki. Aga Lipkovost ja Skopjest lähemalt juba järgmine kord ;)

Ciao-ciao!


No comments:

Post a Comment