Monday, June 18, 2012

Nädala ülevaade...

Kell on saamas öösel 2. Mul ei ole und. Täna on olnud kummaline päev. Natukene kurb, natukene tervendav. Võibolla räägin sellets kunagi hiljem ... 

Onu Raivo on surnud. Nii kurvad uudised. See uudis tuli nagu selgest taevast. Ma isegi vist ei teadnud, et ta haige oli. Ta oli ju kõigest 57 aastane. Sama vana kui minu isa. Ja minu isa ei ole üldse vana. Eesti mehed rabavad ja muretsevad üle. Tihti viib see haiguseni.  Nad peaks end rohkem hoidma. Me vajame teid. Ja ärge unustage, et jagatud mure on pool muret!

See nädal möödus kolimise tähe all. Noortekeskus MultiKulti andis ühed ruumid ära ja kolis kogu oma varanduse noortekasse nimega Todemendol (eks nüüd hakatakse seda kohta rohkem MulitKultiks kutsuma) ja CID kontorisse, kus siis meil on raadio ruumid ja hetkel finantsiga tegelev inimene. Kolimised ei ole lihtsad.  Kaks päeva pakkimist ja kaks päeva välja kolimist. Ning siis veel lahtipakkimine. 

Väga palju muud ma oma töödest ja tegemistest see nädal teha ei jõunudki. Raadio alustas oma uue suveprogrammiga, mille üle me uhked oleme. Nüüd on meil 4 otse-eetri saadet. Oleme kuulajaskonda juurde saanud. Väga hea! :) 



Laupäeval võtsin kätte ja otsustasin CID kodulehele ka lõpuks uudiskirjaga liitumise mooduli lisada. Natukene olen joomla platvormiga tuttav, võtsin google ka appi ja tehtud ta saigi. Mina uhke! Kodulehtega on veel omajagu tööd ja püüan teha ära nii palju kui oskan.




Neljapäeval kutsus Lindita mind taaskord teatrisse. Seekord oli tegemist professionaalsete näitlejatega. Tükk oli albaania keeles ja rääkis ühest hotellist. Aru ma muidugi ei saanud, mis nad rääkisid, aga Lindita üritas mulle ikka aeg-ajalt tõlkida. See on nii huvitav, kuidas sellises olukorras hakkad rohkem jälgima muud toimuvat laval, erinevaid näoilmeid, liigutusi jne. 

Täna käisime Kellyga niisama veidi kõndimas ja hiljem peesitasime Mary rõdul arbuusi ja murelite seltsis. Arbuusi kilo hind on hetkel 20denarit, kuskil kuu aja pärast pidavat 5denarit olema ehk siis 0,08€. Mega mis!  Kellyga oli lahe turul käia. Ta räägib vajalikus koguses keelt ja tal on juba kujunenud oma müüad, kelle käest ta ostab. Ja tihti annavad nad talle ka midagi tasuta kaasa. Kui arbussi ostsime, siis andis müüa meile tasuta pea kilo mureleid. Niisama maitsmiseks. Kati, ma ei tea, mis murelite kilo hind on, aga kindlasti väga odav :D

Kas ma seda olen rääkinud, et veidi Kumanovost väljas asub veevõtmise koht, kuhu tuleb vesi mägedest. Sealt saab käia endale nii palju vett toomast kui vaja. Ja see vesi maitseb nagu meie värska vesi. Kohe päris ausalt. Teie ostate seda vett poest ja maksate päris kirve hinda, ma saan käia putlitega tasuta toomas ja saan veel lisakas ühe toreda jalutuskäigu ka teha :P

Vut nii! 

No comments:

Post a Comment