Thursday, February 2, 2012

Sõit Makedooniasse lükkus edasi ..

Nii ... teen siis oma esimese postituse ära :)  Eile pidi toimuma minu lend Makedooniasse. Hommikul olid veel asjad kohvrisse panemata ja kui rääkisin põgusalt Kristeliga, kes ka homsel lennul on, et Skopjes EVSiga alustada, ütlesin , et ärevus puudub täielikult. Mõni tund tagasi selgus miks ... Nimelt sain täna teada, et minu Makedoonia viisa on Stockholmis valmis ja võin sellele järgi minna. Minu vastuvõttev organisatsioon CID tegi mõningad kalkulatsioonid ja leidis, et rahaliselt on mõistlikum, kui nad minu homse lennu edasi lükkavad ja ma enne siiski Stockholmis ära käin ja oma viisa ära toon. Saigi siis tehtud otsus, et pühapäeval lähen Stockholmi kruiisile, toon oma viisa ära ja arvatavasti teisipäeval lendan Skopjesse. Homme hommikul selgub kõik täpsemalt. Kindel on see, et homme ma veel ära ei lenda. Saan veel kodus asju pakkida (mitte just minu lemmik tegevus), nautida Eesti suurepärast talve ja oma Markoga kruiisil ära käia. Minul ei ole selle vastu mitte midagi :)

Isegi ema saab mind nüüd teisipäeval lennujaama saatma tulla. Vahva ju!


1 comment:

  1. Mul on au kribada esimene komment:) Ju siis pidi nii minema ja väga lahe, eksole!!!

    ReplyDelete