Tuesday, February 21, 2012

Tere kevad! ja pool maraton Skopjes

Nu siin on küll nüüd kevad käes. Päike lõõmab soojalt, mina vahetasin oma paksema jope tagi vastu ja linnas on veel ainult paaris kohas lund näha. Nii, kui läks sulaks hakkasid nad lund linnas välja viima. Mulle see meeldib :P




Täna käisin esimest korda siin jooksmas ka. Lausa tund aega tuli kokku. Olin kindlel, et üle 40min välja ei venita, kuna pole 3kuud jooksmisega tegelenud, aga tundub, et vorm polegi nii sitt. Nuh, ega ma siis ju 3 kuud treenimata olnud. Ilma spordita pole elu täiuslik!

Otsustasin, et 6. mail võtan osa Skopje Maratonist, kus jooksen pool maratoni. Mis see 21km siis ikka ära ei ole, onju! Lubasin selle juba intervjuul ka välja, seega ega taganeda ei saa :D Mis siis muud, kui nüüd regulaarselt jooksma!

Kes veel Skopjesse maratonile tuleb? Sander?




1 comment:

  1. Mulle küll meeldiks tulla, aga juba Hispaania reis sellele ajale plaanitud. Ära siis unusta korralikult peale jooksu venitada;)

    ReplyDelete