Friday, September 28, 2012

Sünnipäeva kingitused

Täna käisin esimest korda Makedoonias kosmeetiku juures. Organisatsiooni toredad tüdrukud - Ivana ja Sonja - tahtsid mulle nii väga sünnipäeva kingi teha ja uurisid, kumb mulle rohkem meeldiks, kas mõni riideese või käik kosmeetiku juurde. Valisin viimase. Kuigi parema meelega ei oleks üldse kinki vastu võtnud. Ei ole vaja mulle kingitusi teha. .. aga.. kuna nad nii väga soovisid, siis nii jäi. Kuna ma sünnipäeva ajal ei olnud Kumanovos ja peale seda Septembris mõned nädalad puhkasin, siis ei leidnuki varem mahti oma sünnipäeva kinki nautida kui täna. 

Täna kell 11 seadsin siis sammud kosmeetiku juurde. Mulle oli plaanitud näopuhastus ja pediküür. Tegijaks oli üks tore noor naine, kes peab salongi juba 10 aastat. Salong asus kortermajas ja oli armsalt hubaseks tehtud. Tema salong on hea näide sellest, kui ei ole rahalisi vahendeid remondiks, siis võib siiki salongi väga nägusalt kujundada. Kosmeetik väga inglise keelt ei rääkinud, aga kaks keelt kokku pannes saime kuidagi ikka suheldud. Minu makedoonia keel on nigel, aga midagi ikka aru saan :)

Igatahes oli mul väga tore  hommikupoolik. Väga lõõgastav ja nüüd on mul uued nunnu varbad :P 


Kuna siin on ikka veel mega palav -  paari nädala tagune 20 kraadi on justkui peoga pühitud ja täna oli taas 30 kraadi - siis saab vabalt neid veel kõigile näidata :) 

Lisaks ütles kosmeetik, et mu näonahk on üsna hea. Makedoonia on üldse minuga imesid teinud: 8 kuud ei ühtegi hullu peavalu, mu näonahk on parem.. ja mis peamine - MEEL ON RÕÕMSAM!!!

Ja kui juba sünnipäeva kinkidest rääkimiseks läks, siis need ma sain ka:


Spetsiaalselt mulle Inglismaalt ostetud! Njäuh!!! 

Olge musid!

Järgnevates postitustes tulekul: noortevahetus Kreekas, matk Makedoonia kõrgema mäe tippu ja puhkus

No comments:

Post a Comment