Thursday, September 20, 2012

Suve nädalavahetused

Veel on asju mida tahaks tagant järele rääkida. Nimelt, mida ma siis näiteks nädalavahetuseti teinud olen.

14. - 15. juuli olime me Ohridis, millest ma juba kirjutasin siin.

Sellest järgmine nädalavahetus tundub mälulünk olevat, sest ma ei suuda absoluutselt meenutada, mis toimus. Tõenäoliselt suurt midagi. Päris ausalt on nädalavahetusi, kus ma ei taha mitte midagi teha ja mitte kedagi näha ka. Nii hea on vahel üksi oma mõtetega olla võibolla filme vaadata ja magada. Unetu tüüp nagu ma olen!


28. - 29.juuli oli Inne viimane nädalavahetus Makedoonias. Reede õhtul oli suht spontaanne otsus minna ujuma. Mina, Inne (lühiajaline EVS Belgiast), Shana (lühiajaline EVS Belgiast), Martina (pikaajaline EVS Slovakkiast), Björn (lühiajaline EVS Belgiast), Monika (Kumanovost, vabatahtlik CIDis) ja 3 tema sõpra ehk siis meie autojuhid. Ujuma mineku plaan sai teoks alles kuskil umbes-täpselt südaöö paiku. Meie kõik arvasime, et läheme mõnda välibasseini (kuna Kumanovo läheduses ühtegi veekogu ei ole, siis on nad ehitanud 3 välibasseini, kus võimalik ujumas käia. Need ei ole väga suured ja mina nt päeval ajal küll ühtegi neist minna ei sooviks, sest esiteks on nad ülerahvastatud, teiseks, kes teab, kui puhas see vesi ikkagi seal on ja kolmandaks oleks nagu lihaletis) Basseinid sulgetakse kuskil 6 paiku õhtul (mis on samuti kummaline) ja nagu me aru saime, siis ühel Monika sõpradest tutvused ja me saaksime ujuda ka hiljem õhtusel ajal. Aga .. siiski mitte.. selle asemel sõitsime hoopis Kumanovost välja.. Autos oli päris lõbus :D


aga.. hetkeks oli küll vahepeal tunne et kuhu me nüüd läheme.. kell hakkab juba 1 öösel saama.. mingi pime metsavaheline tee jne. ..ja siis lõpuks tuled, muusika ja inimesed. Suht kuskile metsa vahel asub nn looduslik bassein.. vesi, mis tuleb mägedest.. kohalikud on sinna juurde baari ehitanud ja isegi elav muusika oli olemas. Suht naljakas! Vaadake pilte, siis saat ehk aru, mida silmas pean:




Igatahes oli väga mõnus niisama vees mõnuleda ja tähti vaadata.. ja unistada :P

Magama saime vist mingi 3-4 paiku hommikul. Järgmine päev oli shoppamise päev. Leppisime juba nädala sees Inne ja Kellyga kokku, et mis naised me oleme, kui üldse shoppamas ei käi (minu esimene kord shopata 5 kuu jooksul!!!) Kell 10 kohtusime Zafir kohvikus, sõime hommikust ja poodide tuur võis alata. Meil oli väga tore! Ja ma ei oleks osanud arvatagi, et ma nii palju ilusaid ajsu näen, mida tahaks endale osta. Kuna eelarve oli väike, siis otsin endale kleidi ja seeliku. Täpselt mida mul vaja oligi! :)



Peale shoppamist maiustasime Innega arbuusiga ning väike uinak enne õhtust üritust ei teinud paha. Nimelt, oli samal õhtul Stefani ära saatmise pidu (Stefan oli siis minu mentor, tema "töö" võttis nüüd üle Lindita! Love her!) Stefan töötab nüüd Brüsselis. Tähtis nina! hehe.. Tema pidu oli väga tore ja nii armas näha, kuidas kõik inimesed organisatsioonis hoolivad. See oli üllatuspidu ja tal ei olnud õrna aimugi. Üks kauaaegne sõber viis ta kohvile ja samal ajal kogunesime meie tema kodu aeda. Head toidud, tort, muusika, tants ja kõik need inimesed! Super!




Ja sama nädaavahetuse pühapäeval oligi Innel aeg tagasi kodumaale naasta. Enne ärasõitu oli tema juures väike istumine ja siis headaega kallistused!


Sellest järgmine nädalavahetus (4. - 5.08) oli  väga palav ja möödus suht rahuikult. Reedel õhtul läksime (mina, Shana ja Martina) Monika poole ühte lähedal olevasse külasse. Neil on seal väga armas maja, kasvatavad ise igasuguseid kõikvõimalike saadusi (tomatid, kurgid, melonid, paprika jne. jne) Vamistavad ise ketshupit, hoidiseid, moosi...





Vaatasime niisama külas ringi, sõime koos õhtust (pildil mina siis toidu toimkonnas).


Peale õhtu sööki istusime terassil, vaatasime tähti ja lobisesime niisama kuni kella 2ni öösel. Tore oli! Olen teistest vanem ja huvitav oli jälgida, kuidas ikka aastatega mõttemaailm muutub, kuidas suhteid rahulikumalt võtad ja enesekindlamaks muutud, tead mida elult soovid jne.

Laupäeva ja pühapäeva veetsin ma Shanaga maalides. Shana on lühiajaline EVS vabatahtlik ja tema projekt oli lähedal olevas külas avatav noortekeskus vahvamaks muuta. Nii tore oli koos temaga maalida ja lobiseda. Väga lõõgastav ja hea vaheldus arvutitööle :) Shana on kõigest 18 ja oma ea kohta väga küps. Meie mõttemaailmad ühtivad palju! :)



11. augustil käisime Shana ja Martinaga Skopjet avastamas. Kuna Shana lendas tagasi koju 12.08, siis oli viimane aeg,  et ta ka Skopjet näeks. Kristel (eestlasest EVS Skopjes) tuli ka meiega kokku saama.


Koos vaatasime kõik uued koledad kujud üle, tegime Aleksanderi juures pilte



külastasime Ema Theresa muuseumi


 ja leidsime, et vanasse rongijaama on jumalas tore näitus vanadest esemetest, riietest jne. püsti pandud.





17.08 korraldasime ameerika neidudega Kelly juures veini joomise õhtu. Kelly tegi väga hea Sangria meile, sõime head-paremat ja mängisime kaarte. Veini mõjumisel läks loba kohati suuremaks ja kaardimäng jäi tahaplaanile. Kell 4 saime magama. Õhtu korda läinud!

Mul siin ikka igav ei ole :D

23.08 sõitsin ma Kreekasse noorevahetusele ja sellest lähemalt juba järgmises postituses.

Musid!


No comments:

Post a Comment