Saturday, October 27, 2012

Kuidas ma Korabi mäge vallutasin !

9. septembril sain ma osa ühest ääretult toredast ja väljakutsuvast traditsioonist Makedoonias. Nimelt sel päeval kogunevad palju matkamise, mägironimise ja niisama vahvad inimesed kokku, et vallutada Makedoonia ja Albaania kõrgeim mäetipp - Korabi mägi. Osa mäest asub Makedoonia territooriumil ning lääne ja põhja külgedelt Albaania, Kosovo ja Montenegro territooriumil. Mount Korab kõrgeim tipp on 2764m ja just sinna me oma sammud seadsimegi - 9km üles ja 9 km alla.

Uskuge mind - üldse ei olnud kerge! Esiteks lahkusime me Kumanovost juba kell 4 hommikul, et olla aegsasti kohal (totaalselt unetu öö minu jaoks). Sel päeval tuleb sinna kohale ikka ilmatu suur hulk rahvast ja sellega tuleb arvestada. Liiklus mägedes!

Alustasime oma teekonda üles kuskil kell 7:30

Terve tee läks sõnaotseses mõttes kogu aeg ainult üles ja üles. Tasasel pinnal kõndimist ei olnud üldse. Ma ei olnud selleks päris valmis. Nu ikka oli raske küll!. Mary, kes jooksis maikuus maratoni ütles, et maraton on selle kõrval "tükk kooki"

Vahepeal puhkasime, nautisime vaadet ja naeratasime. Nu sellise super vaate, ilma, seltskonna ja ümbritsevate mägede lummuses ei saagi tegelt muud teha :P

4,5 tundi võttis aega, et lõpuks üles jõuda. Viimastel kümnetel meetritel olime ikka täiega juba läbi. Meid motiveerisid kõik need inimesed, kes juba üleval puhkasid. Mõelda ei tohtinud ja pidi ainult jalgu vaikselt edasi liigutama.

Just nii palju inimesi ja rohkemgi veel olid seda päeva nautimas

Peale väikest puhkust ja söömist oli meel jälle palju rõõmsam ja emotsioonid laes

Ja siis tuli alla tagasi ka ju minna. Mõnes mõttes on see isegi raskem ja võib kohati päris igav ka olla. Õnneks võimas vaade kompenseeris selle kõik

Super päev ja ma oleks iga kell valmis uuesti minema!

Kirjutasin organisatsiooni uudiskirja ka Korabi kogemusest. Loe siit. Ja kuna teil kõigil on olemas Facebook, siis vadaake siit veel pilte. Täiesti avalik album!